- Motor: 4-dobý jednoválec 152QMI-A
- Obsah: 124,6 ccm
- Výkon: 6,7/8500 KW/ot/min.
- Mazání: tlakové
- Startování: mech./el.
- Převodovka: variátor
- Rozměry: 2150x785x1325 mm (délka x šířka x výška)
- Rozvor: 1560 mm
- Výška sedadla: 760 mm
- Zavěšení kol přední: teleskop. vidlice
- Zavěšení kol zadní: kyvná
- Brzdy přední/zadní: kotouč/kotouč
- Chlazení: vzduchem
- Max. rychlost: 85 km/h
- Spojka: automat
- Čistič vzduchu: 2prvkový pěnový
- Poměr výkon/hmotnost: 0.048 kW/kg
- Pal. nádrž: 14 l
- Rozměr pneu přední: 120/80 -14
- Rozměr pneu zadní: 130/60-13
- Průměrná spotřeba: 3,0 l/100 km
- Hmotnost provozní: 140 kg
- Nosnost: 160 kg
- Hmotnost celková maximální: 300 kg
MAXIMUS-I 125
MAXIMUS-i 125 4T Euro 5
Nový Maximus-i se vstřikováním je vybaven namísto karburátoru vstřikováním od amerického výrobce Delphi s výkonem překračujícím hranici 9 koní a plnící nejpřísnější normu EURO V. Výhodou oproti karburátoru není ale vyšší výkon, nýbrž stejné chování motoru za jakéhokoli počasí a s tím jde ruku v ruce i jistojisté startování, ať je venku zima jak v Rusku nebo vedro jak na Sahaře. Širokým sedlem, opěrkou pro spolujezdce, LED technologiemi a trubicovým osvětlením vybavený Maximus-i si nezadá s daleko věhlasnějšími značkami skútrů. Digitální kruhové přístroje a boční linie podtrhují sportovnost skútru, přestože podvozek hravě zvládne odtlumit každou nerovnost na našich cestách. Fantastická cena, moderní design, záruka 3 roky na motor a možnost řídit skútr s řidičským oprávněním skupiny B dělá tento maxiskútr neodolatelným.
Výhody modelu:
- skvěle naladěný podvozek
- velké sedlo pro oba jezdce s opěrkou
- větrný ochranný štít
- velký úložný prostor pod sedadlem
- SKÚTR JE MOŽNO ŘÍDIT S ŘIDIČSKÝM OPRÁVNĚNÍM SKUPINY B (osobní automobil) NEBO SKUPINY A1 (motocykly o výkonu nejvýše 11 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,1 kW/kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 125 cm3)