M210 EFi

Linhai M210 EFi 2×4

Zcela nový Linhai M210 má oproti předchůdci M150 větší a výkonnější motor, přepracovaný podvozek a vylepšené parametry. Nový podvozek je díky zvětšeným rozměrům stabilnější a pohodlnější pro dva jezdce, a díky lepšímu pérování zvládne i těžší terény. Nový větší motor EFI dává o 50% víc koní. Spolehlivá nenáročná užitková čtyřkolka tak udělá spoustu práce, spolehlivě vás dopraví z místa na místo, a pokaždé vás překvapí svojí odolností a provozní nenáročností. Přestože jde o cenově nejdostupnější užitkovou čtyřkolku značky Linhai, ve výbavě najdete ocelové nosiče vpředu i vzadu, opěrku zad spolujezdce, přední světlomety s LED denním svícením, tažné zařízení, ocelová kola a další.

Nový výkonnější motor
Zcela nový motor se zvětšeným objemem má díky novému systému vstřikování o 50% více síly v porovnání s předchozím modelem. Linhai M210 tak snadno zvládá práci, jízdu v terénu i s vozíkem, výlety i zábavu. Pro kultivovanější jízdu je motor opatřený vyvažovacím hřídelem; k tomu navíc velmi příznivá spotřeba, nízké provozní náklady a pohodlné elektrické startování.

Robustnější podvozek
Nový rám dodává větší stabilitu a zajišťuje snadné řízení a příjemné ovládání. Nezávislé přední zavěšení s dvojitýmy rameny zaručuje dobrou průchodnost terénem, spolehlivé kotoučové brzdy mají dostatek síly pro bezpečné zastavení i s naloženým přívěsem.

Moderní osvětlení
Atraktivitu stroje podtrhuje moderní přední osvětlení s akcentním LED denním svícením a vysokým světelným výkonem.

Multifunkční LCD displej
Modře podsvětlená přístrojová deska s přehledným a čitelným multifunkčním LCD displejem poskytuje všechny důležité informace: digitální rychloměr, digitální otáčkoměr, ukazatel počtu ujetých km, denní ukazatel počtu ujetých km, ukazatel najetých motohodin, digitální palivoměr. Nechybí kontrolky zařazené rychlosti, neutrálu, zpátečky a dálkových světel.

Bohatá výbava
I přesto, že jde o nejlevnější užitkovou čtyřkolku Linhai, nabízí M210 bohatou výbavu již v základu. V ní nechybí ocelové nosiče zavazadel vpředu i vzadu, ocelové disky se značkovými pneumatikami, opěrka zad spolujezdce, světlomety s LED denním svícením, silniční homologace pro dva a praktická akustická signalizace zařazené zpátečky.

  • Motor: čtyřtaktní vzduchem chlazený jednoválec SOHC s elektronickým vstřikováním EFI
  • Objem: 177.3 cm3
  • Vrtání x zdvih: Ø 62.5 × 57.8 mm
  • Zapalování: CDI
  • Výkon: 8,07 kW / 6000 /min
  • Max. točivý moment: 12.98 Nm / 5000 /min
  • Startování: elektrickým startérem
  • Pohon: 2x4
  • Převodovka: automatická - CVT variátor se zpátečkou, F/N/R
  • Koncový převod: řetězem
  • Zavěšení přední: nezávislé, dvojitá A-ramena
  • Zavěšení zadní: pevná osa na kyvné vidlici
  • Pérování přední: hydraulické tlumiče
  • Pérování zadní: centrální hydraulický tlumič
  • Brzdy přední: hydraulické kotoučové s ovládáním na řídítkách
  • Brzda zadní: hydraulická kotoučová s ovládáním na řídítkách
  • Pneumatiky přední: AT 21x7-10
  • Pneumatiky zadní: AT 22x10-10
  • Celková délka: 2058 mm
  • Celková šířka: 1048 mm
  • Celková výška: 1325 mm
  • Hmotnost bez náplní: 208 kg
  • Užitečná nosnost: 375 kg (včetně jezdce)
  • Homologace pro silniční provoz: ano, T3b (řidičské oprávnění skupiny B - automobil)
  • Registrační značka (SPZ): v ceně (při předávání stroje obdržíte čistopis technického průkazu)
  • Výbava v ceně: přední nárazník, ocelové nosiče zavazadel vpředu i vzadu, tažné zařízení, opěrka pro spolujezdce, značkové pneumatiky, přední světlomety s LED denním svícením, ocelové disky.