LEONCINO 125

Benelli Leoncino 125

Jedinečný styl a skvělá zábava soustředěná v cenově dostupném a moderním stroji.

To je nové Leoncino 125, motocykl, který byl koncipován tak, aby vyhovoval potřebám generace nejmladších motorkářů a naplňoval jejich touhu po svobodě a nezávislosti.

Stroj, který rozšiřuje aktuální řadu Leoncino, jí zůstává ve všech ohledech věrný a je schopen vyzdvihnout jak její dědictví tak i její současný charakter. Leoncino 125 je určeno začínajícím motorkářům, kterým zaručuje maximálně snadnou ovladatelnost, hbitost na silnici a vzrušující jízdu plnou zážitků. To vše si mohou mladí jezdci dopřát za velmi příznivých provozních nákladů.

Bijícím srdcem Leoncina 125 je nový čtyřtaktní kapalinou chlazený jednoválec o zdvihovém objemu 125 ccm .

K přednostem motoru patří časování 4 ventilů v hlavě válce jednou vačkovou hřídelí a elektronické vstřikování paliva s difuzorem škrtící klapky o průměru 28 mm. Optimální přenos výkonu zajišťuje vícelamelová spojka v olejové lázni a s motorem optimálně sladěná 6stupňová převodovka.

Motor dosahuje hodnot výkonu 12,8 hp (9,4 kW) při 9.500 RPM a kroutícího momentu 10 Nm (1,0) kgm při 8.500 RPM. K hlavním přednostem stroje určitě patří spotřeba 2,2 litru na 100 km.

Díky vynikajícímu podvozku se Leoncino 125 pyšní maximální hbitostí a snadnou ovladatelností. Příhradový rám z ocelových trubek byl navržen tak, aby sdílel styl, charakter i design  strojů řady Leoncino.

Palivová nádrž se vyznačuje klasickými i moderními liniemi, které spolu se symetrickými plochami dodávají motocyklu jedinečný a nezaměnitelný vzhled. Elegantní a sofistikovaný design doplňuje přední světlomet s plným LED osazením i digitální přístrojová deska, dobře čitelná za všech jakýchkoli podmínek. Stejně jako na všech strojích Leoncino se na předním blatníku hrdě vyjímá stylizovaný lev připomínající bohatou historii této modelové řady.

O optimální odpružení se stará přední Upside-Down vidlice o průměru 35 mm  se zdvihem 125 mm a zadní kyvné rameno s centrálním tlumičem .

Bezpečnou jízdu zajišťuje brzdový systém s CBS vybavený předním plovoucím brzdovým kotoučem o průměru 280 mm s třípístkovým třmenem a zadním kotoučem o průměru 220 mm s dvoupístkovým plovoucím třmenem.

Na 17″ paprskové ráfky z hliníkové slitiny jsou nazuty pneumatiky 110/80-R17 a 130/70-R17, které se postarají o maximální bezpečnost v silničním provozu.

Technické specifikace

  • Typ motoru: Kapalinou chlazený, čtyřdobý ,jednoválec ,čtyřventil, SOHC
  • Vrtání x zdvih: 54 x 54,5 mm
  • Zdvihový objem: 125ccm
  • Kompresní poměr: 11,6 :1
  • Max. výkon: 9,4 KW / 12,8 Cv/ při 9500 rpm
  • Max. kroutící moment: 10 Nm (1,0 kgm) @ 8000 ot.min
  • Vstřikování: 28mm
  • Spouštění motoru: elektrické
  • Převodovka: 6-ti stupňová
  • Sekundární převod: řetězem
  • Svíčky: NGK CR 8E
  • Odpružení - přední: 35 mm teleskopická vidlice, Upside - down , zdvih 125mm
  • Odpružení - zadní: kyvná vidlice,centrální tlumič
  • Brzda - přední: 280mm kotouč , tři pístky ,CBS
  • Zadní brzda: 220 mm kotouč ,dva pístky , CBS
  • Pneumatiky - přední: 100/80-17
  • Pneumatiky - zadní: 130/70-17
  • Rozměry / bez zrcátek/ D-Š-V: 2030mm-840mm-1115mm
  • Výška sedla: 795mm
  • Pohotovostní hmotnost: 145kg
  • Kapacita palivové nádrže: 12,5l , reserva 2l
  • Průměrná spotřeba paliva: 2,2l / 100km