BLADE 1000 T3

TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4×4 LIMITED (T3b)

Špičkový Blade 1000 LTX MAX EPS LIMITED je vybavený originálním továrním zadním nárazníkem TGB ve svítivě žluté barvě. Velký barevný TFT displej s denním a nočním režimem, který navíc nově disponuje i Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu. Pozornost upoutají LED zadní světla s dynamickou funkcí blikačů. Výkon této vydařené čtyřkolce dodává vůbec nejsilnější motor značky TGB, a samozřejmě nechybí nic z toho, co dělá Blada 1000 LTX tak oblíbeným: pohon 2×4/4×4 s uzamykatelnými diferenciály, zesílená automatická převodovka s japonskými komponenty, posilovač řízení s variabilním účinkem, prodloužený podvozek s dostatkem místa pro dva a tažné zařízení. Vydařený vzhled nového modelu podtrhují LED-Matrixové světlomety a atraktivní kola s barevně odlišenými segmenty.

Silný motor V-Twin 1000 EFI
Dvouválcový V-Twin je jedním z největších motorů světa čtyřkolek. Se svým obrovským výkonem a vysokým točivým momentem dává čtyřkolce špičkovou dynamiku a mohutnou tažnou sílu. Elektronické vstřikování zaručuje spolehlivé starty, čisté spalování a nízkou spotřebu.

Prodloužený podvozek
Prodloužený rozvor poskytuje řidiči i spolujezdci dostatek místa na samostatných sedačkách, a zajišťuje lepší stabilitu při jízdě v kopcích. Nezávislé zavěšení všech kol, vysoká světlá výška a podvozek s velkými nájezdovými úhly zajišťuje vynikající prostupnost těžkým terénem. Dvojitá A-ramena, zavěšená v pouzdrech ze speciálního materiálu DuPont, zajišťují přesné řízení, lepší stabilitu a vysokou životnost.

Pohon 4×4 se dvěma diferenciály
Pohon 4×4 se dvěma elektricky uzamykatelnými diferenciály přináší optimální trakci ve všech podmínkách. V těžkém terénu nebo při rychlé jízdě umožňuje optimálně nakonfigurovat pohon, takže vás nic nezaskočí. Výsledkem je vynikající průchodnost terénem, příjemná jízda a snadné řízení.

Kotoučové brzdy na všech kolech
Čtyři brzdové kotouče s pancéřovanými hadičkami a integrovaným ovládáním vám dodají důvěru při jízdě s nákladem nebo při posouvání vašich jezdeckých schopností.

Moderní Full-LED osvětlení
Atraktivní přední LED-matrixové světlomety mají vynikající světelný výkon a zvyšují úroveň bezpečnosti čtyřkolky. Ve světlometech jsou zabudované přední LED blikače a světla pro denní svícení. LED technologie nabízejí vysokou spolehlivost a velký světelný výkon při nízkém odběru elektrické energie.

Dynamické zadní blikače
Nová moderní LED zadní světla nabízejí vyšší viditelnost, větší bezpečnost, a navíc jsou vybavena atraktivní dynamickou funkcí blikačů.

Nový TFT displej
Nový barevný TFT displej s automatickým přepínáním denního a nočního režimu přehledně zobrazuje rychlost jízdy, digitální otáčkoměr, stav paliva, zařazený pohon 2WD / 4WD, režim posilovače, zařazený převod, teplotu chladicí kapaliny a denní počítadlo kilometrů. Displej navíc nově disponuje také Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu a možností nastavení upozornění na nastavenou rychlost.

Bohatá výbava již v základu
TGB Blade 1000 LTX MAX již v základu nabízí mimořádně bohatou výbavu. Nechybí třírežimový posilovač řízení, elegantní 14″ hliníkové disky s barevnými akcenty, chrániče rukou, robustní přední nárazník, moderní kompozitní nosiče, sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, madla pro spolujezdce, Full-LED osvětlení s dynamickými zadními blikači, 12V zásuvka, tažné zařízení a elektrický naviják 3000 lbs.

Výbava
Homologované tažné zařízení, elektrické přepínání pohonu 2×4/4×4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály, tří režimový posilovač řízení s variabilním účinkem, špičkové tlumiče EVO, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 14palcové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou, robustní přední a zadní rám, kompozitové nosiče zavazadel vpředu i vzadu, samostatné sedadlo pro spolujezdce s opěrkou zad a madly, opěrky nohou pro spolujezdce, vodotěsný naviják 3000lbs, 12V zásuvka, Full-LED osvětlení.

Technické specifikace

  • Motor: čtyřtaktní dvouválec SOHC do V, EFI
  • Objem: 997 cm3
  • Vrtání x zdvih: Ø 92 x 72.0 mm
  • Kompresní poměr: 10.2 : 1
  • Výkon: 83 k (60,9kW) / 6750 ot/min.
  • Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor
  • Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný
  • Převodovka: automatická, CVT variátor se zpátečkou a polohou Parking, L/H/N/R/P, brzdění motorem
  • Uzávěrka diferenciálu: na přední i zadní nápravě, elektrické ovládání
  • EPS: elektrický posilovač řízení s variabilním účinkem a třemi režimy
  • Zavěšení přední: nezávislé, dvojitá A-ramena
  • Zavěšení zadní: nezávislé, dvojitá A-ramena
  • Pérování přední: kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
  • Pérování zadní: kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
  • Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová, Ø 230 mm
  • Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová
  • Pneumatiky přední: AT26 x 9 - 14
  • Pneumatiky zadní: AT26 x 11 - 14
  • Celková délka: 2330 mm
  • Celková šířka: 1200 mm
  • Celková výška: 1290 mm
  • Světlá výška: 260 mm vpředu / 290 mm vzadu
  • Rozvor: 1445 mm
  • Provozní hmotnost: 451 kg
  • Palivová nádrž: 23 l
  • Displej: TFT digitální displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazení režimu posilovače, diagnostické a poruchové kódy, hodiny
  • Kontrolky: pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení
  • Osvětlení: Full LED matrix přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, EVO LED zadní světla
  • Homologace pro silniční provoz: ano, T3b - řidičské oprávnění skupiny B (automobil)
  • Registrační značka (SPZ): v ceně (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu)