TRK 702

Benelli TRK 702

Od uvedení motocyklu na trh je tento skvělý motocykl velmi populárním a jeho popularita stále roste. Benelli TRK 702/702X je nejprodávanějším motocyklem v Itálii v roce 2024 a všeobecně jsou motocykly Benelli nejprodávanější značkou v Itálii v letech 2020, 2021, 2022, 2023 a také v tomto roce 2024. V ČR a SR se stal tento motocykl také velmi žádaným.

Benelli TRK 702 je nový model určený k cestování po nekonečných cestách, objevování nezapomenutelných míst, ale také k pohodlnému pohybu po městě.

TRK 702 je všestranným motocyklem od počátku vyvinutým výzkumným a vývojovým střediskem Benelli v Pesaru v Itálii. Rozšiřuje a doplňuje řadu TRK a navazuje na bestseller TRK 502, nejprodávanější motocykl v Itálii v letech 2020, 21, 22, 23.

Je flexibilní a ideální na dlouhé cesty.

Motocykl Benelli TRK 702 je poháněn zcela novým dvouválcovým motorem o objemu 698 cm3, poskytuje výkon 70k (51,5 kW ) při 8000 otáčkách za minutu a točivý moment 70,0 Nm při 6000 otáčkách za minutu. Motor se vyznačuje dvojitým časováním vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikovým hřídelem s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování paliva s 41 mm dvojitým tělem škrticí klapky.

Převodovka je 6stupňová, vyjímatelná, které asistuje mokrá spojka s měničem točivého momentu /antihopping/, která výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páčku při zachování hladkého a přesného řazení.

Motor je možné přizpůsobit pro licenci A2 na verzi 35 kW.

Mimořádně tuhý – prostorový příhradový rám vychází z osvědčeného modelu Benelli – charakteristický pro modely vyráběné v „House of the Leoncino“, a je schopen zaručit ovladatelnost a stabilitu za všech podmínek.

Odpružení se skládá z upside down vidlice o průměru kluzáků 50 mm a 140 mm zdvihu předního kola a kyvné vidlice ze slitiny hliníku, s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku, se zdvihem 168 mm na kole.

Komfort a funkčnost jsou charakteristické znaky TRK 702, dominantním prvkem přední části motocyklu je moderní funkční kapotáž, která poskytuje optimální ochranu jezdci i spolujezdci . Kapotáž má vynikající aerodynamiku kterou neruší ani směrová světla a chladič – jsou zakomponovány v kapotáži.

Aerodynamice byla věnována mimořádná pozornost:

– přední část kapotáže společně s předním „zobákem“ tvoří funkční prvek vytvářející přítlak předního kola který ve vyšších rychlostech zamezuje kmitání předního kola a tím nemusel být použit tlumič řízení – motocykl je klidný i při vysokých rychlostech a na horších cestách.

– kapotáž je precizně tvarována tak, že při jízdě navádí zvýšené množství vzduchu do chladiče pro dokonalé chlazení motoru a zároveň zajišťuje ochranu motoru před znečištěním či poškozením.

– přední směrová světla jsou integrována v kapotáži a tím nenarušují aerodynamiku motocyklu, jsou výrazně viditelnější, lépe čistitelná a méně náchylná na poškození.

– již předchůdce TRK 502 je znám tím, že jeho kapotáž tvoří mimořádně funkční ochranu jezdce před větrem ale velmi dobře chrání i při dešti a také prokazuje vynikající odolnost a ochranu jezdce v případě pádu – kapotáž TRK 702 převzala všechny prvky a zdokonalila je.

Dalším charakteristickým prvkem je dokonale zvládnutá záď motocyku tvořena párem rukojetí pro bezpečí spolujezdce, ale i jako stylistický designový prvek dotvářející vzhled motocyklu. Velká pozornost je věnována detailům pro uchycení kufrů tak, aby byla zajištěna maximální kapacita, ale i komfort a bezpečnost pro spolujezdce. Značkové hliníkové kufry mají nadstandardní objem – 124L a je možné je zakoupit jako doplněk..

Jako doplněk je možné také zakoupit vyhřívané rukojeti a sedadlo jezdce, které lze pohodlně aktivovat z podsvícených ovládačů řídítek tak, aby byla zajištěna maximální přehlednost ovladačů i v noci.

Vysoce výkonný brzdový systém zajišťují dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm vpředu se čtyřpístkovým třmenem a kotouč o průměru 260 mm vzadu s jednopístkovým třmenem. Na 17” ráfcích z hliníkové slitiny jsou osazeny pneumatiky Pirelli Angel GT pro přední kolo o rozměru 120/70 a pro zadní kolo 160/60.

TRK 702 byl díky vývoji ergonomie, kterou chce Benelli nabídnout všem jezdcům, přizpůsoben tak, aby byl díky výšce sedla přístupnější ještě širšímu spektru jezdců a činí tedy 790 mm, což dává motocyklu agilitu a optimální geometrii.

Vzhledem k tomu, že je TRK 702 navržen pro cestování, je vybaven nádrží o objemu 20 litrů.

Tento motocykl je vybaven plně LED světlomety, kdy výrazným charakteristickým prvkem TRK je dvojitý hlavní světlomet určující trend ve své třídě, ale i zcela inovativní uložení směrových světel do  přísně aerodynamické kapotáže.

Pro dokonalé informování řidiče je TRK 702 vybaven zcela novým 5″ TFT barevným displejem s vysokým rozlišením, který má připojení bluetooth pro propojení s vaším telefonem pro  zobrazení příchozí hovory, zprávy a další funkce. Ovládací prvky na řídítkách umožňují také přijmout nebo ukončit hovor. Jako volitelná výbava je možné TRK 702 vybavit inovativní palubní kamerou integrovanou v předním zobáku kola, která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu.

Nové modely Benelli TRK 702 a TRK 702X jsou vybaveny nejnovější generací přístrojové desky, která se dokáže propojit s vaším chytrým telefonem prostřednictvím Bluetooth a Wi-Fi.

Na odkaze níže vám přinášíme konkrétní návod, jak telefon s vaším novým TRK 702 propojit:

https://www.youtube.com/watch?v=FH7v1HKnCFo&t=1s

Video je sice v italštině, ale YouTube nabízí titulky ve vašem mateřském jazyce.

Barvy – Pearl White, Forest Green, Anthracite Grey.

Technické specifikace

  • Typ motoru: Kapalinou chlazený,čtyřdobý,řadový dvouválec ,dvojitá vačková hřídel DOHC,proměnlivé časování ,s posunem klik 180°
  • Vrtání x zdvih: Ø83*64,5 mm
  • Zdvihový objem: 698 ccm
  • Kompresní poměr: 11,6:1
  • Max. výkon: 51,5KW @ 8000 rpm , možno i jako 35KW
  • Max. kroutící moment: 70 Nm@6000 rpm
  • Převodovka: 6-ti stupňová
  • Sekundární převod: řetězem
  • Rám: příhradový trubkový prostorový
  • Přední tlumiče: Upside-down Ø 50mm,zdvih 140mm
  • Zadní tlumič: centrální tlumič nastavitelné předpětí ,nastavitelný útlum , zdvih kola 168mm
  • Přední brzdy: dva plovoucí kotouče Ø 320mm , brzdiče 4pístky s ABS
  • Zadní brzda: kotouč Ø260mm, plovoucí brzdič, jeden pístek s ABS
  • Přední kolo, zadní kolo: hliníková slitina
  • Pneumatika přední: 120/70 - ZR17
  • Pneumatika zadní: 160/60 - ZR17
  • Délka: 2198 mm
  • Šířka bez zrcátek: 925mm
  • Výška /bez zrcátek/: 1375mm nízké plexi 1440mm vysoké plexi
  • Výška sedla: 790mm standart sedadlo. Možno snížené sedlo
  • Světlost: 190mm
  • Hmotnost vč. paliva a náplní: 235Kg
  • Objem palivové nádrže: 20L
  • Rezerva: 3L